14 Gambar Koleksi Oohsenyum Part 7



Koleksi oohsenyum yang bersiri ini bertujuan untuk menghiburkan para pengujung di websit oohsenyum. Pelbagai gambar yang di pamerkan dengan ulasan yang mudah, dan pendek mengenai sesebuah gambar. 

Sekirannya anda terhibur sila klik sini


Koleksi Oohsenyum Part 2
Koleksi Oohsenyum Part 3
Koleksi Oohsenyum Part 4
Koleksi Oohsenyum Part 5
Koleksi Oohsenyum Part 6

Agak-agak apa yang akan berlaku

 panjangnya bulu kening, uniknya manusia

 Perhatikan betul-betul, nampak tak?

 Cantiknya tayar, ini terlalu banyak duit

 Besar gila !!!

 Mungkin anak beranak, entahlah manusia zaman sekarang pelik-pelik 

 Ini kalau pelihara kat ruamh, lari tetamu

 Kalau nak seronok tu tak salah, tetapi pendidikan kenalah diutamakan

 Jerni sungguh rama-rama ini

 seram tengok, kalau nak pasang kasut cek dulu dalam kasut ingat

 Apa dah jadi dengan tembikai ini, tembikai macam ini pun nak jual kah

 janji ada tempat letak kepala

 cantik ram tayar

ada berani nak makan?