-->

Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Oleh TC Candler

 

Ini adalah senarai pemenang lelaki paling kacak di dunia oleh TC Candler bagi tahun 2013 hingga 2019. Bagaimana pula tahun 2020? siapa pemenangnya? sabar, mereka sedang menanti undian paling banyak. Dan apa yang menariknya pada tahun 2020 ini, artis dari negara kita telah termasuk dalam pencalonan Lelaki paling kacak di dunia 2020. Siapa? Fattah Amin.


Sumber Gambar @tccandler

Mesti anda tertanya-tanya apa TC Candler ini? TC Candler ini adalah pembuat bagi "Annual Independent Critics List of the 100 Most Beautiful Faces of the Year". Bermula pada tahun 1990 sehingga ini, mereka telah menyenaraikan berjuta orang dari seluruh dunia yang menyertai anjuran mereka ini. -sumber


Untuk pengetahuan anda, TC Candler menyediakan cara bagaimana untuk menamakan calon yang anda suka menjadi salah seorang Lelaki Paling Kaca Di Dunia bagi tahun ini 2020. Caranya adalah,  anda perlu ke laman Channel YouTube mereka iaitu TC Candler dan :


To Nominate...

1. Subscribe to Our YouTube Channel.

2. Find the Correct Video (Beautiful or Handsome).

3. Comment with Your Nominations.

4. Nominate as Often as You Like.

5. Follow Us on Instagram.

6. Check Our Socials to See Who We Accept.


Notes and Disclaimers

Try to be Original and Have Fun.

Friendly Commenters Are Given Priority.

Rude Nominations Will Be Ignored / Blocked.

Not Every Nomination Will Be Accepted.

Celebrities Only Please (Minimum 5k Insta Followers).

TC Candler / Independent Critics Vote from Noms Pool.

TCC / IC Can Also Nominate w/o Restriction.

Please Be Patient -- We Get Pretty Busy!

Deadline - November 30th



Gambar di bawah ini adalah pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia bagi tahun 2013 sehingga 2019. Untuk tahun 2020 kali ini, mereka sedang menanti undian yang paling banyak, jadi kepada mereka yang inginkan artis kesukaan mereka terpilih dan menang. Sila undi calon anda di chanel Youtube Mereka.


1. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2013



Michael Fassbender merupakan seorang pelakon Ireland. Beliau mula muncul menerusi filem terkenal iaitu Filem 300 sebagai seorang pahlawan Sparta. Sebelum itu, beliau juga pernah muncul dalam pementasan dan juga rancangan untuk televisyen seperti sirimini HBO, Band of Brothers dan drama fantasi Sky One, Hex.


2. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2014



James Dornan merupakan seorang pelakon, peragawan dan pemuzik dari Ireland Utara. Beliau melakonkan watak sebagai Sheriff Graham Humbert menerusi siri ABC, Once Upon a Time, dan banyak lagi.


3. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2015



Diego Andrés González Boneta adalah penyanyi dan pelakon Mexico. Dia mendapat pengiktirafan yang lebih luas kerana membintangi Rock of Ages dan Luis Miguel. 


4. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2016



Michiel Huisman adalah seorang pelakon filem Belanda. Beliau lahir pada 18 Julai 1981 (umur 39 tahun), Amstelveen, Belanda. Antara filem yang beliau lakonkan ialah The Age of Adaline, Game of Thrones, the Last Right, The Other Lamb dan banyak lagi.


5. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2017



Kim Tae-hyung, lebih dikenali dengan nama samaran V, merupakan seorang penyanyi, penulis lagu dan pelakon Korea Selatan. Dia merupakan seorang ahli kumpulan BTS.


6. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2018



Joseph Jason Namakaeha Momoa adalah pelakon Amerika, dilahirkan pada 1 Ogos 1979.  Beliau sangat terkenal terkenal dalam filem Arthur Curry / Aquaman dalam Universe DC iaitu filem Batman v Superman: Dawn of Justice (2016), Justice League (2017), dan Aquaman (2018).


7. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2019



Jeon Jung-kook dalam Bahasa Korea :  전 정국, dilahirkan pada 1 September 1997, lebih dikenali dengan nama sebagai Jungkook. Beliau adalah seorang penyanyi dan penulis lagu Korea Selatan. Beliau juga adalah ahli dan vokalis dalam boy band Korea Selatan iaitu BTS.


8. Pemenang Lelaki Paling Kacak Di Dunia Bagi Tahun 2020





Cancel

Terima Kasih atas comment anda