-->

10 Gambar Lukisan Yang Berbentuk 3D


Lukisan yang berbentuk 3D ini kelihatan seperti real. Dan ianya menjadi salah satu tarikan pada para pelacong ke negara tersebut. Orang yang menghasilan lukisan ini dikenali sebagai Odeith, beliau dilahirkan pada tahun 1976, di Damaia Portugal. Kali pertama beliau mencuba kemahirannya pada tahun 1980 sehinggalah pada tahun 1990 beliau mulai dikenali di seluruh negara portugal kerana hasil semburan warnanya yang sangat menarik minat pengunjung.

Semburan warna yang dimaksudkan  adalah semburan pada dinding. Dan hasil dari semburuan inilah yang menarik minat orang ramai untuk melihatnya. 

Dengan kejayaan ini beliau kini dapat berkerjasama dengan syarikat besar seperti London Shell, Kingsmill, Syarikat Coca-Cola, Estradas de Portugal, Samsung, dan banyak lagi. Beliau lebih dikenali sebagai artis seni antarabangsa.-sumber

Gambar di bawah ini adalah hasil semburan warna beliau yang berbentuk 3D, sangat menarik dan unik. Negara kita perlu ada lukisan seperti ini, bagi mewarnai keindahan bangunan terutamanya pada bangunan lama. 

Nampak macam real kan