-->

Bantu Blogger Yang Memerlukan 2020




Kali ini oohsenyum.com ingin membantu mana-mana blogger baru atau lama yang berminat untuk menaikkan trafik pengujung ke blog mereka.  Tetapi promosi ini hanyalah khas untuk mereka yang bergelar sebagai blogger sahaja. 


Caranya adalah dengan hanya bertukar link blog, antara blog oohsenyum dengan blog anda. blog ini akan menyediakan  "bloglist " untuk blogger yang berminat dengan promosi ini. Berapa lama? Selama lamanya Inys Allah. 

Gambar di bawah ini adalah trafik yang dihasilkan oleh blog oohsenyum.com dalam sehari. 




Bloglist ini dibuat bertujan menyubangkan trafik berterusan ke blog anda. Jangan risau selagi anda update, selagi itu trafik masuk....

Sebagai seorang blogger, oohsenyum.com faham keadaan blogger pada zaman sekarang. Bertapa sukarnya memperkenalkan blog anda. Jadi dengan adanya bantuan seperti ini, mungkin sedikit sebanyak membantu blog anda. Tetapi ingat anda (blogger) perlu berkerjasama dengan blog oohsenyum.com untuk membantu blog anda.


Kalau anda bersetujuh, caranya ialah:


1. Masukkan www.oohsenyum.com ke bloglist anda, 


2. Sila nyatakan di ruang comment post ini URL blog oohsenyum telah masuk ke bloglist anda.

3. Tinggalkan URL blog anda di ruang comment post ini, agar blog oohsenyum mudah memasukkan URL blog anda ke bloglist oohsenyum.


Sangat mudah, harapan blog oohsenyum dapat membantu blog anda. 




40 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda