-->

Komik Lawak 18 Ke Atas (20 Gambar)


Komik Lawak 18 ke atas ini bukan lah apa yang anda fikirkan, komik lawak 18 ke atas ini adalah mengenai kehidupan seorang wanita yang nampak canitk di luar tapi bila di rumah jauh bezanya.

Sumber @murrzstudio


Menurut pelukis komik lawak ini Murrz Studio, wanita adalah manusia, sama seperti kaum lelaki. Namun kebanyakkan kaum lelaki, terutamanya yang bujang,  menanggap wanita ini seorang yang sangat menjaga kebersihan, kecantikan dan penampilan. Namun hakikatnya tidak, terutamanya bila berada di rumah.

Komik lawak berbahasa english ini terilham dari hubungan pelukis bersama teman lelakinya selama 9 tahun. Menurut Murz yang tinggal di kawasan Los Angeles,

“We’re just two big kids who are trying to ‘adult’ together! We annoy each other constantly but never want to be apart.”

Murz juga menyatakan bahawa sebagai seorang wanita, saya ingin memberi gambaran kepada dunia yang wanita ini tidak selalunya cantik tetapi mereka juga mempunyai saat-saat yang tidak sempurna seperti mana kaum lelaki.

Kalau anda seorang isteri atau suami, mesti anda tahu perbezaan pasangan anda, sebelum dan selepas berkahwin. Kalau sebelum kahwin kita lihat dia seorang yang lemah lembut, sopan santun, tapi selepas kahwin tak mustahil dia jadi garang macam singa. Itulah kehidupan suami isteri, sentiasa mengenali antara satu sama yang lain.

Berbalik dengan komik lawak 18 ke atas, gambar di bawah ini adalah hasil komik lawak pelukis Murz (Murrz Studio) yang di muat naik di instagramnya @murrzstudio dan lebih 830 ribu orang yang mengikutinya perkembangan beliau di instagram.


1. Ragam Si Isteri





2. Bila Anak Perempuan Tengok Movie Bermasa Ibu Bapa






3. Muka Perempuan Bila Buka Smartphone Guna  Lockface






4. Ucapan  "I Love U" Dari Suami






5. Bila Suami Kentut



1 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda