-->

Superhero Marvel Menjadi Zombi (8 Gambar)

 

Ini adalah reka bentuk illustrator yang dihasilkan oleh seorang artis seni dikenali sebagai Jean Carlier. Superhero Marvel menjadi Zombi, antara rekaan grafik yang menarik yang dihasilkan oleh beliau. Seperti gambar di bawah ini....



Superhero Marvel adalah watak dalam sebuah buku yang terkenal iaitu Marvel Comics. Namun Marvel Comics ini telah dijenamakan semula iaitu Marvel Worldwide Inc. Marvel mulai dicipta pada tahun 1939 oleh Martin Goodman, beliau adalah seorang penerbit Amerika bagi majalah, buku-buku termasuk buku komik Marvel.-sumber


Antara watak superhero marvel Spider-Man , Iron Man , Hulk , Thor , Captain America , Ant-Man , the Wasp , Black Widow , Wolverine , Captain Marvel , Black Panther , Doctor Strange , Ghost Rider , Blade , Daredevil , The Punisher dan Deadpool. 


Oleh kerana superhero marvel ini sangat terkenal, Jean Carlier cuba memberikan kelainan dengan mengabungkan reka bentuk grafik superhero dengan zombi. Walau pun nampak pelik, namun rekaan ini sangat menarik dan unik. Jarang kita lihat superhero menjadi zombi. 


Gambar di bawah ini adalah beberapa koleksi yang dihasilkan Jean Carlier, sekirannya anda berminta ingin melihat karya beliau, sila ikuti perkembangan beliau di laman insatgramnya iaitu @jeancarlierart.  Di akhir post ini terdapat video untuk anda cara Jean Carlier mewarna superhero menjadi zombi.


Mungkin Anda Berminat : Adakah Zombi Memang Wujud Di Dunia Nyata? Ini Jawapannya



1. Superhero Marvel Menjadi Zombi " Zombie Cyclops"


2. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Zombie Wolverine"


3. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Zombi Spider-Man"


4. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Zombie Nightcrawler"


5. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Zombie Captain America"


6. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Thor"


7. Superhero Marvel Menjadi Zombi "Hulk"



1 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda