-->

Lukisan Menarik 2 Watak Kartun Menjadi 1 (10 Gambar)


Lukisan menarik kali ini mengenai 2 wajah kartu yang biasa kita lihat menjadi satu wajah yang unik. Apa yang menariknya lukisan ini ialah hasil gabungan kartu tersebut menjadi sangat popular di media sosial, kerana keunikannya, seperti gambar di bawah ini...



Inilah kelebihan media sosial, sangat mudah dikenali ramai. Sekirannya anda mempunyai kemahiran yang menarik dan unik maka jangan dipersiakan. Ambil gambar atau video dan sebarkan, sekirannya  netizen suka, anda bernasib baik, tetapi jika sebaliknya maka bersediahlah dikritik.


Untuk pengetahuan anda netizen ialah singkatan dari perkataan Internet dan perkataan bahasa Inggeris iaitu citizen seperti dalam "warganet". Ia menggambarkan seseorang terlibat secara aktif di talian masyarakat atau Internet secara umum.


Ok berbalik dengan lukisan, nama pelukis ini dikenali sebagai  Dino Tomic, lahir pada di Croatia tapi menetap di Norway sejak berusia 14 tahun. Tomic mempunyai ijazah Sarjana Muda dalam bidang seni. Bermula pada usia muda Tomic memang suka melukis, sehingga Tomic berusia 16 tahun, dia mula memberi tumpuan sepenuhnya dalam bidang seni.


Ini adalah nasihat Tomic kepada pelukis di luar sana :


"Don’t give up. And practice. Set yourself a goal and don’t get distracted. Use YouTube, there is more than enough good videos out there that you can learn everything you need to know."-Sumber


Gambar di bawah ini adalah hasil lukisan Dino Tomic, lukisan menarik 2 watak kartun menjadi 1. Sekirannya anda berminat, terdapat banyak lagi hasil lukisan beliau di laman instagram iaitu @dinotomi atau di laman website beliau www.dinotomic.com. 


1. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1









2. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



3. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



4. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



5. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1





6. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1




7. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



8. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



9. Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1



10. Pelukis Bagi Lukisan Menarik 2 Watak Kartu Menjadi 1 (Dino Tomic)

1 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda