-->

10 Gambar Hotel Paling Pelik Dan Menarik Di Dunia

Hotel Costa Verde adalah sebuah hotel yang dibina berdasarkan rangka kapal terbang lama pesawat Boeing 727  pada tahun 1965. Rekabentuk luaran pesawat ini masih dikekalkan, namun di dalamannya telah diubah suai menjadi bilik hotel yang lengkap dengan pelbagai kemudahan.

Salah satu ciri utama yang menarik mengenai pesawat ini adalah pemandangan diluarannya. Anda boleh melihat keindahan alam semula jadi taman tropika dan pantai Pasifik, sangat menarik. Suasana hotel ini unik. 

Hotel 
Costa Verde ini terletak di Taman Negara Manuel Antonio di Costa Rica dan menghadap dengan Lautan Pasifik. Setiap bilik hotel ini menyediakan kemudahan lengkap seperti penghawa dingin, tandas, dapur dan sebagainya.

Jika anda berminat ingin tinggal di sini, anda perlu berbelanja sekitar 
350 dolar AS (Harga berubah-rubah) sehari bagi suite presiden mewah. Walau pun mahal, tetapi berbaloi dengan khimat yang disediakan. Selain itu pelbagai tawaran lawatan yang menarik dan menghiburkan untuk anda.

Gambar di bawah adalah pemandangan menarik disekitar kawasan  Hotel Costa Verde. Terbaik boss ku-Sumber





Hotel Paling Pelik Dan Menarik Di Dunia-selain keunikan kapal terbang hotel ini juga menyediakan kolom mandi dan bilik-bilik yang menarik




Ada banyak lagi gambar pemandangan dipersekitaran Hotel Costa Verde malah ada gambar berbentuk 360 lagi,seperti kita berada di sana hebat bukan. Klik Sini 

Cancel

Terima Kasih atas comment anda