-->

Unicorn Cafe Malaysia (12 Gambar)



Mesti anda tercari-cari, adakah Unicorn Cafe di Malaysia? dah cari kat google? sebenarnya ada. Anda boleh pergi ke cafe yang dikenali sebagai  La Fleur X Uniqorn  di Subang Jaya Selangor, atau di Sunway Velocity kuala Lumpur yang dikenali restorannya sebagai Cafe de Fairy & Unicorn. 


Cafe de Fairy & Unicorn.Sunway Velocity kuala Lumpur

La Fleur X Uniqorn, Subang Jaya Selangor

Tetapi, kalau anda mempunyai duit yang lebih silalah ke Cafe Unicorn Bangkok. Antara Restoran yang paling popular di Thailand dan juga di Instagram. Sebuah restoran impaian bagi kanak-kanak terutamanya anak perempuan.

Rasanya artis malaysia pun pernah ke restoran Unicorn Cafe bangkok ini, iaitu Zulin Aziz 





Unicorn Café Bangkok terletak di kawasan Silom, sekitar 2 minit berjalan kaki dari Chong Nonsi BTS. Sebelum anda pergi ke sana, perlu anda ingat restoran ini tutup apa setiap hari Isnin. Ini adalah undang-undang di bangkok, dan di buka pada hari Selasa sehingga hari ahad. Beroperasi dari 12 tengah hari hingga 8 malam, namum begitu restoran Unicorn Cafe ini tidak menerima tempahan.

Gambar di bawah adalah keadaan restoran Unicorn Cafe bangkok, sangat menarik, kepada yang mempunyai penyakit darah tinggi anda perlu fikir dua kali sebelum ke sini.-sumber











Cancel

Terima Kasih atas comment anda