-->

10 Gambar Kamen Rider Kahwin Dengan Perempuan Melayu


Sebelum itu, untuk pengetahuan anda Kamen Rider atau dikenali sebagai Masked Rider adalah sebuah siri superhero yang sangat popular di negara japan ciptaan oleh Shotaro Ishinomori.

The Kamen Rider mulai ditayangkan pada 3 April 1971, mengisahkan seorang manusia berubah menyerupai seekor belalang yang mempunyai kuasa untuk membantu bumi daripada ancaman musuh. Biasalah kisah superhero kan....."save earth".

Rancanga siri superhero ini telah berjaya menawan hati seluruh rakyat negara japan dan pada yang sama mereka mulai memperkembangan racangan siri Kamen Rider di seluruh dunia.

Kamen Rider kahwin dengan perempuan melayu? jangan salah faham ye, sebenarnya seorang lelaki dikenali Alif Hakim Azhar meraikan majlis perkahwinannya dengan menggunakan cosplay dari siri animasi Kamen Rider bersama isterinya. Melalui akaun beliau, Alif seorang peminat setia animasi Kamen Rider. Beliau kini menjadi popular dikalangan rakyat Malaysia disebabkan gambar beliau bersama isterinya yang menarik perhatian orang ramai.

Kalau Kamen Rider ada motorsikal masa tu lagi best kan













Cancel

Terima Kasih atas comment anda