-->

13 Gambar Produk Yang Impossible Wujud




Produk yang luar biasa, sambil mandi sambil buat kopi. Menurut syarikat ini, mereka mula beroperasi pada tahun 1963 dan pada tahun 1984 salah seorang daripada syarikat tersebut memberi idea mengenai automotive quiche-cooker. Dan dengan cadangan tersebut syarikat ini mengambil keputusan menghasilkan produk yang boleh membantu dan memudahkan masyarakat dalam kehidupan seharian mereka.


Syarikat ini telah berjaya menghasilkan pelbagai produk yang boleh dikatakan ianya "impossible" untuk wujud. Gambar dibawah ini adalah antara hasil keluaran produk mereka yang menarik perhatian pembeli. Anda berminat?













produk mana yang anda berminat? 
Sebenarnya produk ini memang pun tidak wujud, ini hanyalah sebuah kotak hadiah untuk dijadikan bahan gurauan. Luaran kotak ini dicetak seakan-akan sebuah produk yang benar-benar wujud, dan ini akan membuat si-penerima hadiah akan menjadi keliru dan rasa pelik seperti keadaan anda sekarang.


Manakalah di dalam kotak ini pula hadiah yang sebenar oleh si pemberi kepada si penerima. Syarikat yang menyediakan kotak ini dikenali sebagai Prank-o, ada banyak lagi produk kotak yang menarik di halaman website mereka sekirannya ada berminat sila lah ke website mereka Prank-O

sumber

1 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda