-->

Paras Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua (10 Gambar)

 

Gambar menarik kali ini adalah paras rupa pemain bola sepak yang diubah menjadi tua. Edit yang sangat teliti anda boleh lihat sendiri dengan lebih dekat. Gambar ini diubah suai oleh pereka grafik yang hebat, dikenali sebagai Paul Parsons.



Paul Parsons seorang warganegara United Kingdom di England. Beliau kini memberi peluang kepada sesiapa yang ingat belajar dan bekerjasama dengan beliau untuk membuat gambar yang lebih menarik dan kreatif.


Gambar di bawah ini hasil karya seni Paul Parsons paras rupa pemain bola sepak bila tua. Sebenarnya terdapat banyak lagi karya beliau, sekirannya anda berminat dengan karya seni Paul Parsons, anda boleh layari di jed.ai.master.



1. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Lionel Messi


Lionel Messi seorang pemain bola sepak Profesional Argentina yang bermain sebagai penyerang dan ketua pasukan kebangsaan Argentina. Beliau dilahirkan di Rosario, Argentina. Kini umur Lionel Messi berusia 35 tahun.


2. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Kylian Mbappé Lottin


Kylian Mbappé Lottin merupakan seorang pemain bola sepak profesional Perancis yang bermain sebagai posisi penyerang. Beliau dilahirkan di Paris, Paris, Perancis. Kini umur Kylian Mbappé Lottin berusia 24 tahun.



Klik Sini Untuk Baca Sepenuhnya : Bijaknya Kelab Bola Sepak Real Madrid (9 Gambar)



3. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Cristiano Ronaldo



Cristiano Ronaldo ada salah seorang pemain bola sepak profesional yang terkenal di seluruh dunia. Beliau bermain di posisi penyerang bagi negara beliau Protugal dan kelab bola sepak Al-Nassr di Arab Saudi. Kini umur Cristiano Ronaldo berusia 38 tahun.


4. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Neymar Jr



Neymar da Silva Santos Júnior, lebih dikenali sebagai Neymar atau Neymar Jr., ialah seorang pemain bola sepak profesional Brazil yang bermain sebagai penyerang. Beliau dilahirkan di Mogi das Cruzes, São Paulo, Brazil. Kini umurnya berusia 30 tahun.


5. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Gareth Bale



Gareth Frank Bale ialah seorang pemain bola sepak profesional Wales yang bermain sebagai pemain sayap untuk kelab Major League Soccer Los Angeles FC dan pasukan kebangsaan Wales. Beliau dilahirkan di Cardiff, United Kingdom. Kini umurnya berusia 33 tahun.


6. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Harry Kane



Harry Edward Kane ialah seorang pemain bola sepak profesional England yang bermain sebagai penyerang untuk kelab Liga Perdana Inggeris, Tottenham Hotspur dan pasukan kebangsaan England. Beliau dilahirkan di Walthamstow, United Kingdom. Kini umurnya berusia 29 tahun.


7. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Robert Lewandowski



Robert Lewandowski ialah pemain bola sepak profesional berasal dari Poland, beliau kini bermain di kelab La Liga, Barcelona dan pasukan bola sepak kebangsaan Poland, beliau bermain di posisi penyerang. Beliau dilahirkan di Warsaw, Poland. Kini umurnya berusia 34 tahun.


8. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Sadio Mané



Sadio Mané ialah seorang pemain bola sepak profesional Senegal yang bermain sebagai pemain penyerang untuk FC Bayern Munich. Beliau dilahirkan di Bambali, Senegal. Kini umurnya berusia 30 tahun.


9. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Luka Modrić



Luka Modrić merupakan seorang pemain bola sepak Croatia yang bermain untuk kelab Real Madrid dalam La Liga. Beliau dilahirkan di Zadar, Croatia. Kini umurnya berusia 37 tahun.


10. Para Rupa Pemain Bola Sepak Bila Tua- Mohamed Salah



Mohamed Salah Hamed Mahrous Ghaly merupakan pemain bola sepak Mesir yang bermain di kelab Liverpool F.C. dalam Liga Perdana Inggeris dan pasukan kebangsaan Mesir. Beliau bermain di posisi sayap. Beliau dilahirkan di Nagrig, Mesir. Kini umurnya berusia 30 tahun.



4 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda