-->

Pelik Tapi Benar Kahwin Dengan Robot Sekx (6 Gambar)


Kisah pelik tapi benar ini berlaku di Kazakhstan, seorang lelaki bina badan berjanji untuk berkahwin dengan robot sekxnya. Malah dia sanggup membayar pembedahan plastik untuk mencantikkan lagi bakal isterinya. Itulah pelik tapi benar...



Lelaki ini dikenali sebagai Yuri Tolochko, Yuri dan kekasihnya baru-baru ini dijemput oleh sebuah rancangan television Rusia, Comedy Club, untuk menjelaskan hubungan beliau dengan kekasihnya yang dikenali sebagai Margo.


Menurut media tempatan, Yuri Tolochko telah bersama Margo selama lapan bulan. Ini terbukti di laman instagram beliau yang dipenuhi gambar bersama kekasihnya Margo. 

Kisah ini semangkin pelik apabila Yuri Tolochko mengaku yang dia pernah bertengkar dengan Margo. Namun hal sedemikian tidak menghalang Yuri untuk mengkahwini Margo, nampaknya cinta mereka terlalu mendalam. 


Baru-baru ini, Yuri mengambil keputusan untuk berjumpa dengan seorang pakar bedah plastik bagi meningkatkan penampilan Margo. Menurut Yuri, semenjak saya menunjukkan gambarannya kepada seluruh dunia, terdapat banyak kritikan dan dia (Margo) mula mengalami tekanan, jadi kami memutuskan menjalani pembedahan plastik, agar kelihatan lebih menarik.


Yuri Tolochko melayan Margo seperti manusia biasa. Malah kekasihnya kini memiliki akaun instagram sendiri dan berkerja sebagai seorang ahli perniagaan.


Tentu anda ingin tahu, bagaimana kisah cinta pelik ini bermula. Menurut Yuri Tolochko, dia bertemu Margo buat kali pertama apabila seorang lelaki muda cuba menyerang Margo (robot sekv).


Yuri ketika itu berada di tempat kejadian cuba menghalang lelaki mudah ini. Dan semenjak kejadian itu,  mereka tidak dapat lagi dipisahkan.  


Sementara itu, bagi majlis perkahwinan mereka Yuri terpaksa merahsiakannya. Walau bagaimana pun gambar persediaan perkahwinan mereka telah pun dikongsikan di laman instagram mereka masing-masing. -sumber


Pelik bukan, itulah dunia  zaman sekarang cinta terlalu buta atau terlalu ikutkan nafsu sehingga tidak tahu yang mana betul yang mana salah. Tak tahu nak tulis apa lagi...

this is my impression now


Cancel

Terima Kasih atas comment anda