-->

Cara Lukis Kereta (7 Gambar)


Macam mana nak lukis kereta? sebenarnya taklah susah sangat nak cuci kereta...aaa silap, nak lukis kereta. Cara lukis kereta sangat mudah, tapi anda perlu kerap latihkan diri anda untuk melukis. Untuk tujuan membiasakan tangan anda melukis, 4 atau 5 kali latihan insy Allah anda boleh lukis kereta. 


Cuma cara lukis kereta di bawah ini adalah cara yang sangat senang, mudah dan khas untuk kanak-kanak, terutamanya mereka yang baru nak belajar cara melukis kereta. Belajar dulu, lama-kelamaan boleh lah lukis kereta yang lebih baik dan sempurna.

Banyak kelebihan mengajar anak melukis ini, terutamanya pada ibu bapa sebagai contoh ibu bapa boleh mengetahui mana satu tangan domainan anak anda. Dan apabila anda mengajar anak melukis, sila lah tunjukkan cara yang betul, terutamanya cara memegang pensel.

Satu lagi, memupuk minat anak pada seni dan kreativiti ini, pada awal usia boleh membantu mereka menjadi lebih kreatif. Ini kerana kesenian dan kreativiti tidak terhad, anak anda boleh melukis apa saja yang dia mahu. 

Berbalik dengan cara lukis kereta, gambar di bawah ini adalah cara melukis kereta dengan mudah. Ingat, jangan lupa kerapkan latih tanga anda untuk melukis.


Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

Sumber drawingnow

2 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda