-->

Barang Pelik Yang Dijual Di Internet (9 Gambar)


Barang pelik yang dijual ini dihasilkan oleh sebuah syarikat yang dikenali sebagai Bowdens Own. Syarikat Bowdens Own telah memperkenalkan produk baru mereka yang dikenali The Crotch Cannon, cara semula jadi mencuci kereta.



Bolehkah barang ini dikategori sebagai barang pelik yang dijual di interent? 

Terpulang pada individu untuk menilainya, bagi syarikat ini tujuan mereka menghasilkan produk The Crotch Cannon adalah untuk memudahkan mencuci kereta, dan juga keseronokkan semasa menyuci kereta.

Selain itu, syarikat ini juga menyatakan apabila anda menggunakan produk mereka "The Crotch Cannon", anda akan merasakan seperti sifat semula jadi semasa menyuci kereta terutamanya pada kaum lelaki. Harap korang faham maksud tersirat syarikat ini.

Cuba bayangkan ketika anda sedang menyuci kereta, tiba-tiba anda berasa haus atau ingin merakam video yang anda sedang menyuci kereta. Tentu susahkan, jadi dengan menggunakan produk The Crotch Cannon, anda boleh melakukannya dengan mudah, sebab kedua-dua tangan anda "free".

Itu sedikit sebanyak mengenai kelebihan produk mereka, memang nampak seronoklah. Anda boleh lihat sendiri video di akhir post ini. Bagaimana pula harganya? klik sini The Crotch Cannon












Cancel

Terima Kasih atas comment anda