-->

4 Gambar Lelaki Tengah Mandi Dalam Tangki Air


Kelihatan seperti seorang lelaki sedang mandi atau bermain di sebuah tangki air yang terletak di atas sebuah kedai mamak di Pekan Sungai Besi.

Menurut Sinar Harian , video ini telah tersebar meluas di media sosial. Dipercayai tangki air yang digunakan oleh lelaki itu adalah tangki air yang digunakan oleh kedai mamak yang berada di bawah bangunan tersebut. Jika ini adalah benar, maka...pihak berkuasa perlu mengambil tindakan segera.

Berdasarkan rakaman video, lelaki itu kelihatan seperti dia sedang menikmati air dalam tangki tersebut. Video ini telah diambil  oleh beberapa pekerja yang sedang bekerja di bangunan yang bertentangan.

Ramai yang mengkritik tingkahlaku lelaki tersebut di facebook manakala sebahagian daripada mereka mengatakan bahawa kedai mamak untuk menentukan sama ada tangki air masih boleh digunakan atau tidak. Beberapa netizens mengatakan bahawa lelaki itu mungkin sedang membersihkan atau menyelenggara tangki air dan ada yang mengatakan bahawa tangki itu mungkin telah disambungkan ke tandas dan tidak digunakan untuk memasak.

kes ini dalam sisatan,jadi jangan mengambil tindakan terburu-buru.






sumber
Cancel

Terima Kasih atas comment anda