-->

Rumah Terpencil Yang Indah (8 Gambar)


Setiap orang mempunyai keinginan untuk memiliki rumah sendiri. Dan setiap orang mempunyai rumah impannya sendiri. Dan ada juga di antara kita yang impikan rumah di kawasan terpencil, yang jauh dari kesibukan orang ramai dan bunyi bising. 

Seperti gamar di bawah ini rumah terpencil yang dikelilingi dengan suasana yang bersih, pemandangan yang indah, tumbu-tumbuhan yang menghijau dan menyegarkan. Pasti membuat anda lebih tenang dan tenteram.


Rasa macam nak bercuti tengok gambar ini, kalau mampu apa salahnya kan. Jom beli tiket..

Kulusuk, adalah penempatan di perbandaran Sermersooq di tenggara Greenland  yang terletak di pulau yang dikenali sebagai Kulusuk. Penduduk tempatannya sebanyak 267. Kulusuk ini bermakud dalam bahasa Kalaallisut,"Chest of a Black Guillemot".

Sandpoint adalah bandar terbesar di, daerah Bonner County, Idaho, Amerika Syarikat. Bilangan penduduknya lebih kurang 7,365 pada banci 2010. Penyumbang ekonomi utama Sandpoint termasuk produk hutan,  pelancongan, dan rekreasi.

Tintaldra adalah sebuah bandar di timur laut Victoria, Australia di Shire of Towong daerah kerajaan tempatan dan di bahagian atas Sungai Murray, 440 kilometer timur laut ibu negara, Melbourne dan 131 kilometer timur pusat serantau Wodonga. Pada banci tahun 2006, Tintaldra dan kawasan sekitarnya mempunyai penduduk 203.

Black Batt  di Oregon adalah salah sebuah negeri di Amerika Syarikat. Tempat yang menarik, rumah terpencil yang sangat indah

Oberwiesenthal merupakan sebuah bandar yang terletak di daerah Erzgebirgskreis, Saxony, Jerman. Kawasa ini menjadi tumpuan para pelacong kerana keindahan semula jadinya yang sangat menakjubkan.


Di sempadan Austria dan Jerman, suasana yang menarik bukan. Pastikan sebelum anda pergi, buat laporan polis dahulu, takut terjadi apa-apa yang tidak diingini.