-->

Scandal Ibu Mertuan Dan Menantunya



Pernah dengar kes seperti ini, scandal ibu mertua  dengan menantuanya sendiri. Kisah ini bermula dengan seorang wanita yang kenali sebagai Lauren Wall. 


Lauren Wall sudah berkahwin dan suaminya dikenali sebagai Paul. Pasangan ini, telah dikurniakan seorang anak perempuan yang cantik dan comel. 

Selepas mereka dikurniakan anak, suaminya Paulus nampak semakin berubah. Dia mulai keluar rumah berjam-jam lamanya dan kerap sangat bertelefon, terutamanya dengan ibu mertuanya.

Pada mulanya Lauren berangap hubungan mereka biasa. Tapi semakin hari semakin teruk, Lauren cuba meminta bantuan dari Kakaknya untuk memeriksa, telefon ibu mereka yang dikenali sebagai Julie.


Lama ke lamaan hubungan Lauren dengan Paul pun berakhir. Lauren sangat kecewa malah Lauren bersumpah, tidak akan memaafkan ibunya, kerana dia telah 'mencuri' suaminya. 

Selepas Paul dan Lauren berakhir, Paul mengambil keputusan itu berkahwin dengan ibu mertuanya Julie. Sembilan bulan kemudian Julie, melahirkan anak Paul. Julie kemudian mengumumkan, bahawa dia dan Paul, kini menjadi pasangan suami isteri.

Pada mulanya Lauren tidak ingin pergi kemajlis perkahwinan ibunya, namun disebabkan demi anak perempuannya dia terpaksa pergi.

Walau pun Lauren pergi ke majlis mereka lauren masih tidak memaafkan perbuatan mereka. "Saya rasa dunia saya sudah berakhir. "Saya tidak mempercayai kedua-dua orang yang saya cintai mengkhianati saya dan Ianya sangat menyakitkan " katanya.

Sebagai ibu, dia sepatutnya menjaga dan mendidik anaknya namun hakikatnya sebaliknya.

"Dia mencuri suami saya, memusnahkan keluarga saya dan impian saya. Untuk itu, saya tidak akan benar-benar memaafkannya, "katanya.-the sun

1 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda