-->

Komik Lucu Dari Shencomix (20 Gambar)

 


Komik lucu yang berbahasa english ini dihasilkan oleh Shencomix, seorang pelukis komik yang semakin hari semakin terkenal di media sosial. Apa yang menariknya komik ini adalah lukisan yang simple, ringkas dan mudah difahamai.


Shencomix mulanya memuat naik lukisan komik lucu di media sosial pada February 2013. Namun sebelum itu Shencomix telah menghasilkan komik untukt surat akbar di UMass Amherst college yang dikenali sebagai Adequate Comics.  


Untuk pengetahuan anda, Shencomix sangat terkenal di laman instagram. Ini kerana pengikut di instagramnya lebih dari 2 juta followers. Menurut Shencomix, pengikut yang ramai membuat dia lebih bermotivasi untuk menghasilkan komik lucu mengikut jadul. Selain itu, membaca dan menjawab comment dari peminat, membuat Shencomix inspirasi dengan pelbagai idea yang menarik dari peminat. Secara general, kebanyakkan comment dari peminat sangat melucukan dan membuat dia ketawa bila membacanya.


Nasihat shencomix kepada mereka yang menghasilkan komik lucu, lawak atau pun seram, sila teruskan melakukannya. Mulakan dengan memuat naik komik yang anda hasilkan di laman media sosial seperti Tumblr, Webtoon, Instagram, Twitter dan Facebook. Ini adalah pemulaan bagi mereka (pembuat komik) melihat respond dari masyarkat di luar sana terhadap komik mereka. Ia juga akan membuat anda (pembuat komik) lebih bermotivasi dan sentiasa mencari idea baru yang berkualiti untuk dipaparkan kepada orang ramai.-sumber


Gambar di bawah adalah hasil lukisan komik lucu dari shencomix, yang dimuat naik di laman instagramnya iaitu @shencomix. Sekirannya anda berminat mengikuti perkembangan lukisan komik shencomix, sila follow instagram @shencomix. Terdapat lebih 4 ratus gambar yang telah dimuat naik oleh beliau, semoga komik lucu ini dapat menghiburkan anda pada hari ini.


Mungkin Anda Berminat : Komik Lawak 18 Ke Atas (20 Gambar)


Komik Lucu Tentang Kamu




Komik Lucu Seram





Mungkin Anda Berminat : Komik Cerita Seram (13 Gambar)


Komik Lucu Tanggungjawab






Komik Lucu You be like...







Cancel

Terima Kasih atas comment anda