-->

6 Gambar Hasil Deco Rumah Paling Menakjubkan



Hasil deco rumah paling menakjubkan ini dibuat oleh sebuah keluarga, untuk tujuan sebagi inspirasi kepada orang ramai agar mengamalkan kebersihan di dalam rumah, walaupun rumah itu bukan rumah anda sendiri.

Hasil Deco Rumah


Musim hari raya bagi tahun ini tidaklah sehebat mana tahun lalu, dengan keadaan negara kita sedang menangani penularan wabak covid 19. Tetapi sebagai umas islam kita tetap terasa suasana hari raya, dengan adanya baju raya, kuih muih, ketupat rendang, boleh makan dan minum di siang hari, dan banyak lagi.


Namun, faktor utama terasanya suasana hari raya adalah hari raya deco. Deco adalah singkatan perkataan bagi decoration iaitu hiasan hari raya. Rumah sewa, kalau dihiaskan dengan hiasan yang menarik ibarat kita sedang bercuti di hotel yang mewah.

Berbalik dengan keluarga tersebut, rumah yang mereka tinggal itu adalah rumah sewa yang mempunyai 2 bilik sahaja, tetapi disebabkan pengaruh rakannya yang menyatakan rumah cantik itu adalah rumah terapi. Ibarat keluarga ini diberi hidayah untuk melakukan berubahan menyeluruh, terutama dalam rumah mereka. -sumber


Gambar di bawah ini adalah sebelum mereka melakukan hari raya deco, mungkin kerana terlalu sibuk mencari rezeki sehingga lupa kemas rumah, lagi pun rumah sewa kan.

Hasil Deco



Dan gambar di bawah ini pula adalah hasil selepas mereka melakukan decoration di rumah mereka, sedap mata memandang, jauh bezanya sebelum dan selepas. 






3 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda