-->

Ilustrasi Seram Oleh Maxim Verehin (11 Gambar)


Tentu anda tertanya-tanya apa itu ilustrasi? ilustrasi adalah seni yang mengambarkan idea dan kata-kata dalam bentuk gambar. Jadi, ini adalah gambar seram yang dibuat oleh Maxim Verehin, seorang warganegara Russia.


Maxim Verehin seorang ilustrasi yang terkenal dengan gaya seni seramnya. Beliau mulai melukis secara digital pada tahun 2008, dan kini beliau berkerja secara bebas di beberapa syarikat yang terkenal dengan permainan (game).


Hasil Ilustrasi seram Verehin ini, pada mulanya kurang diketahui ramai. Verehin juga mengambil cara dengan mempromosikan karya seninya di media sosial, dan mengambil masa yang lama. Namun ianya berubah apabila Verehin menyertai dan mempromosikan karya seninya di laman ArtStation Marketplace.-Sumber

Untuk mencari idea ilustrasi seram ini bukannya mudah, ianya melibatkan imaginasi seseorang dengan membayangkan sesuatu yang menyeramkan. Bagi Verehin, untuk mencari idea ilustrasi seram ini adalah dengan membayangkan dirinya sebagai seorang  pengarah atau seorang saintis haiwan yang cuba membuat spesies haiwan yang baru.-sumber


Inilah hasilnya seorang karya seni, yang bermain dengan imaginasinya. Sangat menyeramkan tetapi pada masa yang sama ianya sangat menakjubkan. Gambar di bawah ini adalah hasil ilustrasi seram dari Maxim Verehin, terdapat banyak lagi gambar yang menarik hasil dari beliau, anda boleh mengikuti perkembangannya di laman instagram beliau yang dikenali sebagai @maxverehin.














3 Comments

  • khan books 30 May 2020 at 02:39
    nice information nice blog
  • ShirVen 2 June 2020 at 11:21
    seriously seram. taknak tenung lama2, yg hijau tu cam inspirasi dari kartun bart simpson
  • Village Talkies 18 September 2021 at 14:53
    Thanks for sharing
    Village Talkies a top-quality professional corporate video production company in Bangalore and also best explainer video company in Bangalore & animation video makers in Bangalore, Chennai, India & Maryland, Baltimore, USA provides Corporate & Brand films, Promotional, Marketing videos & Training videos, Product demo videos, Employee videos, Product video explainers, eLearning videos, 2d Animation, 3d Animation, Motion Graphics, Whiteboard Explainer videos Client Testimonial Videos, Video Presentation and more for all start-ups, industries, and corporate companies. From scripting to corporate video production services, explainer & 3d, 2d animation video production , our solutions are customized to your budget, timeline, and to meet the company goals and objectives.
    As a best video production company in Bangalore, we produce quality and creative videos to our clients.
Cancel

Terima Kasih atas comment anda