-->

Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah (23 Gambar)


Kepada mereka yang bergelar ayah, anda pasti merasakan kaitan keadaan kehidupan anda dengan lukisan kartun ini. Lukisan kartun mengenai kehidupan seorang ayah bersama dengan anak perempuannya yang mungkin berusia dalam 4 atau 6 tahun. Dan apa yang menariknya lukisan ini adalah gelagat anak bersama ayahnya.






Menurut Won Taek Hong, tujuan lukisan kartun ini dibuat buat adalah untuk mengingati kenangan manis bersama anak perempuannya. Kita tahu, pada zaman moden ini sangat mudah untuk kita merakam kenangan manis kita bersama orang tersayang. Dengan menggunakan smartphone, kita boleh merakam atau mengambil gambar. Tetapi cara Won berbeza, ini kerana lukisan kartun boleh membuat susanan lebih menarik dan menghiburkan.-Sumber


Melukis kartun berdasarkan kenangan kita adalah lebih menarik berbanding kita merakam atau mengambil gambar. Tapi semua ini terpulang dari kita, sekiranya kita mahir melukis seperti Won. Ianya lebih baik, seumpama menceritakan kisah menarik berdasarkan fantasi atau bayangan kita terhadap kenangan tersebut.


Sekirnya anda pandai melukis dan tidak mempunyai idea atau ingin belajar cara melukis seperti Won, anda boleh mempelajarinya melalui video di youtube. Won sendiri mengajar anda bagaimana melukis kartu seperti beliau. Anda boleh layari youtube Won iaitu  Wontaek H.


Klik Sini Post Menarik 13 Gambar Lukisan Mengenai Kehidupan Seorang Ibu



Lukisan kartun di bawah ini adalah hasil seni Won Taek Hong, terdapat banyak lagi lukisan kartun yang dihasilkan oleh beliau. Sekirannya anda berminat dengan lukisan Won, sila layari laman instagram beliau iaitu @won_taek_hong.


1.  Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah (4 Cara untuk membaca buku)









2.  Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah (Kisah CCTV)








3.  Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah ( Seperti Spider-Man)








4. .  Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah (Kasi Sayang Windy)



Kilik Sini Post Menarik : Komik Kehidupan Suami Isteri Yang Menarik (9 Gambar)








5. Lukisan Kartun Dari Seorang Ayah ( Kasih Sayang Windy Kini)











2 Comments

Cancel

Terima Kasih atas comment anda